úterý 7. ledna 2020

11. Kniha autora, který získal cenu E. A. Poa

Cena Edgara Allana Poea (zkráceně Edgar Award) se uděluje konkrétním knihám i autorům už od roku 1946. Výběr je tedy natolik velký, že jsem si z něj zapsala víc než jednu knihu a dokonce jsem zjistila, že už jich mám několik přečtených.

Ty nejlepší vám sem opět vypíchnu, u těch, co jsem přečetla přidám ještě hvězdičkové hodnocení, ať vidíte, jak se mi knížka líbila ☺

DETEKTIVKY A THRILLERY

Před pádem  Chladný den pro vraždu  Image result for chladnokrevně capote" Cizinec

Rudá volavka   Skandální odhalení   Dáma v jezeře   Vražda v Orient-expresu
Image result for elmore leonard chytte ho"    Osvícení Servírka  Ptáčník
PŘEČTENO:
Rudá volavka ✰✰✰✰✰
Skandální odhalení ✰✰✰✰✰
Dáma v jezeře ✰✰✰✰
Servírka ✰✰✰✰
Vražda v Orient Expressu ✰✰✰✰
Chyťte ho! ✰✰



SVĚTOVÝ ROMÁN

Stepfordské paničky  Mrtvá a živá
PŘEČTENO:
Mrtvá a živá ✰✰✰✰

YOUNG ADULT A DĚTSKÁ

Kečupová mračna  Krycí jméno Verity  Papírová města  Karlík a továrna na čokoládu
PŘEČTENO:
Papírová města ✰✰✰

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste některou ze zmíněných knížek? Nebo doporučujete jinou? Podělte se!