pondělí 6. ledna 2020

6. Kniha, která vás zaujala svým názvem

Jedná se vlastně o taky velice subjektivní téma - každého zaujme jiný název. Sama jsem si všimla, že to mám trochu jinak, než většina lidí --- nejčastěji mě zaujmou knihy s exotickým názvem, často se jedná o název velmi krátký, nebo je to třeba jen jméno.
Takže bych mohla inspirovat alespoň ty, kteří to mají stejně jako já :) Tady jsou tipy na knížky, které mě zaujaly svým názvem a buď už jsem je přečetla, nebo se na ně letos chystám (obrázky jsou jako vždy klikací):

Přečteno

Furyborn  Restaurant The Hills  Poslední paní Parrishová  Duch domu Ashburnů
Jasno lepo podstín zhyna    Bellagrand   Panství Edenbrooke   DNA


Chystám se číst

Vox   Dívky z Roanoke  Mischling    Kirke
Panství krve a kovu   Birk  Barakuda   Rojko
Čekání na Bojanglese   Hush Baby    Hausfrau   Nestvůra z Essexu
  Nikdynoc  Maestra  Ragtime  Chytněte mi guerézu

Serena Illuminae Kosprd a Telecí  Sestry hurikánu
  


Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste některou ze zmíněných knížek? Nebo doporučujete jinou? Podělte se!