pondělí 6. ledna 2020

2. Kniha, která má v názvu den v týdnu

Knih, které mají v názvu den v týdnu moc není. A už vůbec ne takových, které bych si chtěla přečíst. Ostatně, ani loňský "měsíc v názvu" se mi nijak zvlášť nezamlouval a ignorantsky jsem to vyřešila Májem, stejně jako většina čtenářů (apoň podle žebříčku). 
Největší výzvou by asi bylo, kdybych zvládla přečíst na každý den v týdnu jednu knížku. Ale nejsem si jistá, jestli to zvládnu. I když se mi na některé dny hodí knížky, na které se již delší dobu chystám, v jiné dny jsou to naopak knihy, jejichž četbu bych klidně odložila na neurčito, neboli - až nebudu mít co číst :)  Tak se na to pojďme podívat - nejzajímavější knihy den po dni:

Pondělí

Smutné pondělí
Detektivka známé autorky s extrémně nepovedenou obálkou - vypadá jako by byla vydaná o deset let dříve. Každopádně mě Kathy Reichs láká, jen nevím, jestli je dobrý nápad začínat novou sérii, když jich mám asi 10 rozečtených :)

Úterý

Dívka, která si říkala Tuesday  Výsledek obrázku pro žádný sex, je úterý
Na Dívku, která si říkala Tuesday, se chystám taky už od jejího vydání. Třeba se k ní konečně letos dostanu, myslím si, že je zařaditelná do výzvy i přestože je v názvu úterý anglicky.

A co se týče úterka, přichází v úvahu více knih. Osobně mě docela láká i Žádný sex, je úterý - vypadá to na docela potrhlou komedii, kterými se občas hodí prokládat těžší a temnější četbu. Navíc mají tuhle knížku v Levných kníhách za 69, takže už si na ni vážně brousím zuby.

Středa

Výsledek obrázku pro středa nám chutná
Středa mě potrápila nejvíc, ale myslím, že by to mohla vyřešit milá dětská knížečka s hlubokou myšlenkou  od Ivy Procházkové.

Čtvrtek

Sladký čtvrtek
Právě Sladký čtvtek by mě mohl donutit nezůstat, co se týče Steinbecka, jen u nejznámější O myších a lidech - ale zkusit i jiné knihy tohoto oblíbeného klasika, třeba Na plechárně a její pokračování Sladký čtvrtek.

Pátek

Vražda na Velký pátek
Se sérií Případů bývalé jeptišky ještě zkušenost nemám, ale zrovna Vražda na Velký pátek má celkem dobré hodocení a je první v sérii, takže proč nezačít právě teď?

Sobota

Sobota
Co se týče soboty, tady mám jasno. Ian McEwan je můj oblíbený a už dlouho jsem od něj nic nečetla. Sobotu jsem kdysi načla, ale neměla čas na čtení, takže zůstala jen nakousnutá. Třeba budu mít více času v sobotu a knížku konečně přelouskám.

Neděle

Bláznivá neděle
Tvorba F.S.Fitzgeralda mě láká už od střední, ale pořád jsem se k němu nedostala. Možná by nebylo špatné začít povídkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste některou ze zmíněných knížek? Nebo doporučujete jinou? Podělte se!