čtvrtek 9. ledna 2020

17. Kniha, ve které se odehrává svatba nebo pohřeb

Další téma, které je pro mě hodně těžké. Proč? Protože mám špatného pamatováka a to, jestli se v knize odehrává svatba nebo pohřeb, pro mě není to nejdůležitější, co bych si o knize měla pamatovat. Pokud to ovšem není stěžejní událost příběhu. Z knih, které jsem četla před více jak měsícem si většinou pamatuji už jen pocity, které ve mě zanechaly, ty ve mě zůstávají roky. Postavy a děj si musím často připomínat, když vzpomínám na tu či onu knihu.

Naštěstí máme i žebříček, který hodně napoví, ale já chci dávat své tipy - takže se pokusím si vzpomenout na knihy, které jsem sama četla a někdo se tam vdával/ženil či pohřbíval. A pokud na takovou knihu narazím ještě v průběhu roku, tak sem určitě přidám ☺

SVATBA

Matčina hra  Úplně cizí lidé  Irská kráska  S láskou Luisa

Na velikosti záleží  Petrolejové lampy  Manžel na objednávku  Kronika ohlášené smrti


POHŘEB

Mlýn  Hotýlek  To nejlepší z nás   Krev na sněhu
Než jsem tě poznala   Tiché roky  Starý kraj   Sága rodu Forsytů


Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste některou ze zmíněných knížek? Nebo doporučujete jinou? Podělte se!