čtvrtek 2. ledna 2020

3. Kniha, jejíž hlavní postava má vaše vysněné povolání

Snad každé povolání může být něčí vysněné a nebylo by v mých silách obsáhnout v tomto článku ani většinu těch nejpopulárnějších. Proto jsem se rozhodla, že toto bude trošku osobní. Dám sem tipy na knížky, ve kterých má hlavní postava povolání, které bylo/je v určité fázi mého života vysněné. Ať už to byly ty naivní dětské touhy stát se princeznou nebo herečkou, nebo sen, který se mě drží stále - být spisovatelkou. A nebo ten, který jsem si už splnila: knihovnice. Já si totiž myslím, že je skvělé mít tolik snů a představ o budoucnosti a o tom, co chceme dělat (jednou, zítra, za tři roky, za deset let...) protože právě ty sny nás ženou kupředu. Skutečně je mi líto lidí, kteří třeba nikdy nesnili o tom, kým se stanou a co budou jednou dělat.
A protože je začátek roku, tak vám přeju, aby se vám vaše sny splnily, ať už je to vysněné povolání nebo třeba jen čas na knížku. Já doufám, že jsem vás nějakou knihou do výzvy inspirovala...

HEREČKY

Tajemství letního odpoledne
Ztracený příběh
Sedm manželů Evelyn Hugo (zatím pouze SK nebo AJ vydání, snad brzy bude i na našem trhu!)
Věř mi

Sedem manželov Evelyn Hugovej   Tajemství letního odpoledne   Ztracený příběh  Věř mi

PRINCEZNY

Papírová princezna
Falešný polibek
Zloději dýmu
Meghan - hollywoodská princezna

Papírová princezna  Falešný polibek  Zloději dýmu  Meghan – Hollywoodská princezna

LETUŠKY

Dokonalá přítelknyně
Dokonalá přítelkyně

NAKLADATELÉ, REDAKTOŘI A REDAKTORKY

Spolubydlící
Má mě rád, nemá mě rad
Manžel na objednávku

Spolubydlící  Má mě rád, nemá mě rád  Manžel na objednávku 

KNIHKUPCI

Pojízdný krámek snů
Divné hlášky z knihkupectví
Potrhaná křídla
Jediné pravé lásky

Pojízdný krámek snů  Divné hlášky z knihkupectví   Může se sen proměnit ve skutečnost?    Jediné pravé lásky

KNIHOVNICE+KNIHOVNÍCI

Kroniky prachu
Podivná knihovna
Ať řekneš cokoli
Pozdrav z Itálie
Snílek neznámý
Osvětimská knihovnice
Stačí jen dotyk

Kroniky prachu Podivná knihovna  Ať řekneš cokoli Pozdrav z Itálie   Snílek Neznámý Osvětimská knihovnice  Stačí jen dotyk

SPISOVATELKY+SPISOVATELÉ

Spolek přátel krásné literatury a bramborových koláčů
Past
Zimní moře
Nízký tlak
Úplně cizí lidé
Třináctý příběh
Nultá hodiny
Sophiina volba

Spolek přátel krásné literatury a bramborových koláčů  Past  Zimní moře  Nízký tlak  Třináctý příběh  Úplně cizí lidé  Nultá hodina  Sophiina volba


Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste některou ze zmíněných knížek? Nebo doporučujete jinou? Podělte se!