čtvrtek 22. listopadu 2018

5. kniha, která má čtyřslovný název

Kdo by to byl řekl, že najít knihu se čtyřslovným názvem, bude tak těžké? Myslela jsem, že nebudu ani hledat, jen číst knížky, které bych četla i bez výzvy, a že se nějaká vhodná najde... Ale ono pořád nic... Od začátku roku jsem přečetla přes 50 knih a žádnou se čtyřslovným názvem. Takže jsem se pustila do průzkumu a tady je malá nápověda (seřazeno alespoň trochu tématicky):

V lese visí andÄ›l  NÄ›kdo cizí v domÄ›  Muži, kteří nenávidí ženy  Muž z ostrova Lewis


Na co Alice zapomnÄ›la  Než jsem tÄ› poznala  Kam se podÄ›la Elizabeth  Dopisy, které nikdo nečetl

Rosiin sladký krámek snů Báječný krámek s čokoládou To nejlepší z nás Láska za časů cholery

Smrt je mým řemeslem
 Chlapec v pruhovaném pyžamu  Jsou svÄ›tla, která nevidíme Chlapec, který rozdával sny

Muži, kteří nemají ženy  Jasno lepo podstín zhyna  Analfabetka, která umÄ›la počítat  Létala jsem za sluncem

Muž, který sázel stromy O myších a lidech  Na západní frontÄ› klid Kdo chytá v žitÄ›

Jedna želva za druhou  Dvůr trnů a růží  Oba na konci zemÅ™ou  První stříbrná kniha snů


Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste některou ze zmíněných knížek? Nebo doporučujete jinou? Podělte se!