středa 3. října 2018

Zářijové novinky

Nevím, jak vám, ale mně uteklo září hrozně rychle! Sotva jsem si zvykla, že už nejsou prázdniny, léto se přehouplo v podzim, venku se ochladilo a kalendář mi ukazuje třetího října... Holt když člověk nechodí do práce, občas tak trochu nevnímá okolní svět a nejen, že neví, jestli je úterý nebo pátek, ale někdy si ani neuvědomí, že už je nový měsíc. Než ale udělám za zářím velkou tečku, musím si (i vám) zrekapitulovat knižní přínosy, protože jsem to moc nesledovala a jistě toho hodně přibylo - posuďte sami...

Thrillery a detektivky

    Tatérka    Å elma    Zaslepení



Romantika

    Láska v Å™adÄ› 27    Muž, který už nezavolal    KaÅ¡lu na muže!


Historie

Váha inkoustu    Trosečník sibiÅ™ský    SvÄ›tla zimní noci    Výkupné za duÅ¡i


Sci-fi a fantasy

Nejodlehlejší stanice   Pandemie   Opskurno   Kletba vítÄ›zů


Young Adult

Pravdomluvky  Sleduj mÄ›  Láska je jen pro blázny. Jako jsem já.  Mariánské léto


Ostatní světová tvorba

Jezevčíkovy trable            Neobvyklý typ
Z první ruky   Když zpívají cvrčci  Kvásek   Polský jezdec


Ostatní česká tvorba

Hry bez hranic    Veselí   Výsek   Až na kostní dÅ™eň


Pro dětičky

  Å˜eky Pro hrst lentilek 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste některou ze zmíněných knížek? Nebo doporučujete jinou? Podělte se!