pondělí 20. února 2017

Knižní předlohy ke slavným filmům - inspirace

Knih, které sloužily jako předlohy ke slavným filmům je obrovská spousta. Já jsem pro vás vybrala hned několik desítek těch opravdu nejvýznamnějších, nejznámějších, těch, které stojí za to přečíst, ale i vidět. A úkolem pro vás je vybrat si alespoň jednu knihu a porovnat ji s filmem ;)
Z těchto knih jsem 90% přečetla a na zbytek se v nejbližší době chystám. Obrázky jsou klikací ☺
Edit: 7.1.2020

Výsledek obrázku pro pokání mcewan  Než jsem tě poznala Deník Bridget Jonesové Cizinka

 Výsledek obrázku pro dítě číslo 44 tom rob smith Výsledek obrázku pro dívka ve vlaku kniha  Výsledek obrázku pro mildred pierceová kniha Zmizelá Pýcha a předsudek Výsledek obrázku pro hvězdy nám nepřály kniha Výsledek obrázku pro zabití jesseho jamese kniha Výsledek obrázku pro předčítAČ kniha Na Větrné hůrce  Výsledek obrázku pro hodiny cunningham  Výsledek obrázku pro cesta mccarthy  Výsledek obrázku pro anglický pacient ondaatje
Skandální odhalení  Petrolejové lampy  Nabarvené ptáče Všechno, úplně všechno
 Rudá volavka  Výsledek obrázku pro markéta lazarová kniha  Sophiina volba   Výsledek obrázku pro jozova hanule kniha
Kmotr Výsledek obrázku pro snídaně u tiffanyho kniha Výsledek obrázku pro nouzový východ yates Výsledek obrázku pro hobit tolkien Výsledek obrázku pro brooklyn kniha Výsledek obrázku pro sedmilhářky moriarty kniha Výsledek obrázku pro velký gatsby kniha Výsledek obrázku pro pianista kniha Výsledek obrázku pro pořád jsem to já kniha Voda pre slony Výsledek obrázku pro terapie láskou kniha Zlodějka knih
 Vyhoďme ho z kola ven Výsledek obrázku pro pravidla moštárny kniha Výsledek obrázku pro švadlena kniha  Vzpomínky na Afriku

1 komentář:

  1. Super, už se moc těším na setkání :-)
    Viděla jsem hodně filmů z této báječné nabídky, takže se těším na diskuzi :-)

    OdpovědětVymazat

Četli jste některou ze zmíněných knížek? Nebo doporučujete jinou? Podělte se!